Lai apzinātu šī brīža efektīvākās mārketinga aktivitātes Latvijā un to piemērotību atkarībā no biznesa darbības sfēras, reklāmas aģentūra Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) sadarbībā ar Biznesa augstskolu Turība uzsāk eksperimentālu pētījumu efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai, kā rezultātā tiks izstādāti “Praktiskās mārketinga akadēmijas” mācību materiāli. Pētījuma ietvaros tiks meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Pēc pētījuma realizācijas iegūtie dati tiks izmantoti Biznesa augstskolas Turība jauno mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības programmu papildināšanā, sniedzot studentiem praktiskas zināšanas par mārketinga aktivitāšu realizāciju Latvijā. Jūsu ieguvumi, piedaloties projekta realizācijā, būtu:
Uzsākot projekta realizāciju, šobrīd iespējamai realizācijai ir izvirzīti 17 dažādi mārketinga veidi, no kuriem četri paredzēti situācijas apzināšanai pirms vai pēc aktivitātēm. Katram uzņēmumam, kas vēlas iesaistīties pētījumā, ir iespējams izvēlēties 6 12 realizējamās mārketinga aktivitātes, kas, viņuprāt, būtu efektīvākās un vēlamākās. Situācijas apzināšanai pirms aktivitāšu veikšanas:
Ja vēlaties piedalīties pētījuma izstrādē, ceļot sava uzņēmuma vērtību, aizpildiet pielikumā esošo pieteikuma anketu un sūtiet to uz e-pastu info@marketings.lv. Sazinieties ar mums jebkādu neskaidrību gadījumā! Ar cieņu, Alberts Jodis |